poniedziałek, 10 grudnia 2012

Zakładki do książek.

    Chyba już tradycyjnie, co roku  grudzień jest u mnie miesiącem zakładek:-)
To własnie przed Świętami mam najwięcej zamówień od Was na wykonanie zakładek. Często są to zamówienia "życzeniowe", dopasowane do konkretnej osoby, zarówno kolorystycznie, jak i hobbystycznie.
Czasami zakładki wykonuję  w komplecie z brelokiem lub zawieszką do telefonu.
Mam nadzieję, że nie tylko obdarowywujemy bliskich książkami ale sami też lubimy czytać.
Poniżej pokażę Wam, jakie zakładki wykonałam w ostatnim czasie.
Część z nich jest zamówiona ale kilka jest wolnych i czeka na nowych właścicieli.
Zapraszam.



Kilka w odcieniach czerwieni, bo lubię ten kolor i kojarzy mi się ze Świętami:

Matrioszka:

Damski bucik:

Słonik na szczęście:

Swarovski flower:

Żabka mała...

W odcieniach złota:

 Kilka rzeczy dla każdej z nas:
"Mała czarna":
 

Do niej ukochane szpilki:

 Jeszcze tylko poprawimy fryzurę:


 I jesteśmy gotowe do drogi: