wtorek, 6 marca 2012

Ślubnie i weselnie....

 Biżuterię tworzę od ponad dwóch lat. Od tej pory powstało już kilkaset moich prac. Jednak dopiero teraz narodziła sie potrzeba pisania bloga, bo czasem samo zdjęcie to za mało....
Kilka lat temu nie uwierzyłabym, że koraliki i kamyki staną się moją pasją.
Wtedy we mnie uwierzyła pewna Kobieta - Anioł. Zawsze ją tak nazywam.
Od niej dostałam narzędzia i pierwsze koraliki. I tak to się zaczęło......

Wszystkie moje dotychczasowe prace uporządkowałam w albumie:
www.artbea.prv.pl

Kilka tygodni temu zostałam poproszona o wykonanie biżuterii ślubnej
i tak powstały  komplety, które chciałam Wam pokazać:

"Every day"...
Kolczyki i naszyjnik. Komplet wykonany z  białych pereł Swarovski, srebra pr. 925 oraz kryształów Swarovski Baroque.



"Forever".
 Kolejny komplet. Tym razem jest to bransoletka wykonana z pereł Swarovski oraz wiszące kolczyki wykonane z pereł i kryształów.



"Paris chic I".
Nr. 323 - Trochę klasyki: naszyjnik wykonany z pereł i kryształów Swarovski oraz perłowe kolczyki. Oprawa w srebrze.





 "Paris chic II".
I kolejny komplet w stylu klasycznym. Bransoletka pasująca do powyższego kompletu oraz kolczyki.



Jeśli ktoś nie lubi pereł, oto propozycja kryształów "solo"

"Kryształowa kaskada".
Kaskada kryształów Octagon Swarovski.



Ale ślub, to również wesele, dlatego kolejne komplety będą idealne dla Pań zaproszonych na zabawę, lub dla Panien Młodych, które nie koniecznie występują całe w bieli.

"Zatrzymać czas".
Perły Swarovski w odcieniach pudrowego różu i szarości.
Jest to naszyjnik typu kolia i kolczyki.




" Zapach bzu".
Branoletka w odcieniach liliowych oraz pasujące kolczyki wykonane z pereł i kryształów Swarovski.





"Szum wiatru"
 A oto bransoleta i kolczyki z pereł Swarovski dla wielbicielek brązów i zieleni.




"Today"
I kolejna bransoleta w komplecie z kolczykami. Duże perły Swarovski oraz kryształy.